18.3.09

agen perisik di majlis merisik~

cuti seminggu nie,boleh dikatakan aku berjalan je..yelah,mak cuti sekolah..kani pun sama..aku pun cuti daipada menjaga ryhan..tadi aku,mak ngan abah..pergi kl ambil kak ni ngan ryhan dekat gombak...lepastue pergi kat tanjung karang..pergi merisik bakal kakak ipar..hihi..ingatkan dekat je,,,rupe2 nya sangat2 la jauh...sebelum sampai kat rumah tue..kitaorg singgah kat pekan tanjung karang..makan,,bak kata abah'dah lapar gedik2 nie'.oklah kalau orang tue xjamu pun..perut dah stand bye..sampai kat rumah tue kire pukul 1.00 petang la juga...lama kan!!mana taknya,,,jalan yang kiteorg xpernah lalu..rumah die kampung yang dekat sawah padi yang cantik..walaupun kayu tapi dijaga rapi..tangga tinggi gile..lepastue family aku ngan family kak wiyah berunding2..aku dok termangu2 sambil minum sirap..senyap jelah,,aku kan perisik..then die jamu nasi,pulut kuning,nasi impit...hamik ko,,,banyak kan2,padahal 1 kereta je~pas makan,,kite orgpun balik...lalu bandar setia alam..best la gak..tengok rumah2 kat situ...tapi macam area golongan elit je..pas tue kite org pun balik umah..the end!!

No comments:

Post a Comment