5.4.09

rindu ye~

dah lama x tulis ape-ape.rindu sangat-sangat.disebabkan diri ini demam,so tak larat nak buat ape-ape.banyak bende berlaku disekiling aku.tapi aku hanya mampu menaip kat hati je,xlarat nak angkat badan.bukan mengada atau bak kata jali@si kejam 'kak yah ,buat teruk la tue'.what so ever lah..tadi baru boleh aku mengagahkan diri aku,tadi aku,mak abah dan jali.pergi mitc,kalau xdisebabkan abah ada duty untuk jage die punye sektor..memang la kita owg tak pergi..ya la,hari ini kan ahad,abah nak bercucuk tani.sampai2 je kat mitc,kitaorang masuk gune pintu belakang.dah la tue tertembus kat pentas,ramai la pula peserta untuk pertandingan tari tradisional.jalan dengan pantas.then pergi kat booth (betul ke saya eja nie)jabatan pelajaran melaka,sebab abah nak inform die da abis duty..then kat situ ada la pameran tentang pendidikan dan sewaktu dengan ye lah kan..demam ak kembali lagi,malas nak layan..tawaf ke setiap gerai dan aku malas nak berjalan lagi aku duduk kat area pentas tu..tengok budak sekolah rendah menari..boleh tak aku kata macam nie??aku lebih beminat penari lelaki..bukan sebab handsome ke ape ke~tapi disebabkan pergerakan yang takde batasan ye..kalau perempuan ade batas..xbley angkat kaki 90darjah(menjaga kesantunan ye)..then pergi lagi satu karnival,sebalah je pun..karnival halal..banyak la jugak parents aku membeli dan belah..aku dapat one drop perfume..saje je beli nak test..dia orang kata best..penat tau,sakit kaki aku..lepas tue,makan kat subaidah,yang best ye tak payah nak masak hari nie..wakakaka..then kitaorng pun balik.sebenarnya entry kali nie agak boring skit kan,xlah banyak.disebabkan aku belum sihat sepenuhye'alasan'..btul x tipu.ada lah jugak aku tangkap gambar tapi malas nak upload,nanti aku rajin aku upload,walaupun gambar aku xmengancam langsung

No comments:

Post a Comment