17.3.09

sekarang pukul 4.00 pagi..dan aku xbley tido lagi

semalam aku pening kepala tahap maksimum r...sebab aku xmakan panadol(rumah aku kehabisan stok)...rase cam nak hentak kepala je..daripada tengah hari bawa ke malam pening kepala aku nie...last2 aku pun tidur..dalam pukul 8 macam tue..aku pun masuk bilik dan tidur...ok lahtue..ingat tidur sampai pagi...tapi terjaga plak pukul 2.00 pagi...perut aku bekeroncong teramatlah kuat..konon2 nak buat tak tahu je...tapi makin kuat plak...aku pergi dapur,minum air...buka periuk nasi..ada nasi tapi lauk dah habis..aku lapar la sekarang nie...
tapi aku nak bercerita juga...semalam aku pergi jpj test..mula2 daftar then dapat no.31...ingat lambat lagi la...tup tup,nombor kene panggil...pegawai tue kata awak pergi buat dalam litar dulu...aku rasa kalau aku ditikam pun x keluar darah...hehe...dan keputusan ye ialah aku fail...wakaka..mental belum bersedia...selepas 2 jam menunggu..aku kene buat road test...syukur aku dapat buat dengan jaya ye...aku dapat 18/20..aku silap dekat guna brek kaki dan tangan dengan betul serta menggunakan gear sesuai mengikut kelajuan...terima kasih kepada encik mohd rashidin ahmad kerana tidak membuat muka yang bengis dan kekadang buat lawak...haha untung aku dapat yang baik hati..

4 comments: