23.3.09

aku,syima dan farida...

semalam aku berjalan2 lagi mengunakan kaki.berjalan dari rumah aku ke masjid,adalah 500 meter.ingatkan dak syima dah sampai,rupe2ye belum lagi.aku pun tunggu dalam 15 minit.lamakan.lepastue mak farida pun sampai.kitaorang tumpang die.


sampai juga kami,di melaka mall.sampai2 je pergi tengok tiket.xtahu nak tengok apa,sebab cerita yang best belum keluar lagi.last2 tengok 'taken'.tengok tajuk cam x menarik,tapi cik kounter kata cerita nie best.kitaorang pun try la..

cerita ini aku bagi 4 star..kenapa ye?maybe sebab pengorbanan seorang ayah kepada anaknya,walaupun anak die tipu die.dan lagi satu,cerita ini menceritakan tentang cara penculikan yang hanya menggunakan lelaki handsome dan akhirnya diberi dadah dan menjadi pelacur tanpa sedar.(memberi gambaran,so berhati-hati,don't talk with stranger)


yang kelakarye..kita orang 3 orang dan 1 pak cik yang tengok cerita nie.kalau pak cik tue takde lagi best kot.wayang kami yang punya huahua.dan lagi satu,kalau nak masuk wayang mbo melaka mall,bawak sekali sweater setebal2 ye.sejuk tahap boleh lapar balik.keluar je dah pukul 1.30 petang.bukan terus pergi lunch.tengok baju dulu.fitting bukan main banyak lagi.last2 beli satu je.

aku,syima,farida
pukul 3,masing2 punya perut dah berbunyi 'oy,aku lapar'.aku makan dulu,aku lapar gile.diorang yang suruh aku makan dulu.
then,pergi jj pulak.ada jejantas tapi lintas ikut dan je.rase cam ayam dalam iklan yang kene langgar.syima pernah jadi promoter kat sini,ramai betul kawan die.best.kitaorang pun tompang sekaki.nie hanya hanya sekadar window shopping je.dah kopak duit aku kat melaka mall
new arrival,harga die bley makan 1kg kek secret recipe.
which one?
tengah skodeng baju yang sesuai

nie kawan syima,apa ntah nama die.aku panggil ahmad je,mereka berdua lipat baju kat jj,baju kat rumah lipat tak?baik macam couple tapi dak ahmad dah ade girlfreinds.

tinggikan farida,sama tinggi ngan aku.kalau tak pakai heels, sama cam syima.
macam best je untuk dipijak2?
mama syima,pesan beli asparagus.walaupun aku xpernah makan,tapi macam best.
nie sempat lagi.muke dah macam apa ntah,penat tahap max.

peria yang pahit,kami tumpang tangkap gambar ya.
teringat masa sekolah rendah,nie le jalan aku selalu jalan sambil bawak beg berat.terbongkok macam nenek tua.balik rumah sorang2.taklah farida ngan syima nak exercise tue yang rajin hantar aku sampai rumah hanya berjalan kaki.

cik syima dan cik farida yang berisi.mereka bahagia(ehem2)

No comments:

Post a Comment