6.11.10

cerita tudung.

first,untuk manusia yang beragama hindu.aku nak wish happy deepavali,terutama untuk shank.makan ladu banyak-banyak,confirm muka ko jadi manis.ok lari daripada tajuk pulak.haha.ok,saja nak tulis pasal tudung nie.sebab hari nie dah pelbagai tudung adakalanya bukan dipanggil tudung,dipanggil selendang,syria,tudung siti dan banyak lagi.tapi tudung siti tue tak boleh dipanggil tudung kot,tue hanya satu fashion untuk menutup separa rambut.ok,xleh cakap banyak-banyak'mampuih kene saman kang'..aku pun mengalami perubahan tudung jugak,sendiri perasan ok.haha..so tengok lah perubahan bertudung aku.
tudung 4 segi,memang sangat selesa ok,nie satu-satunya tudung buat aku sangat selesa.rindu kot tudung 4 segi nie.

then,tudung indon atau, lebih manis namanya tudung ariani walaupun bukan cap ariani.mula-mula kakak aku pakai then mak aku.aku punya kutuk bukan main,haha.tapi memang tak dapat dinafikan nie tudung yang sangat mesra alam.ko sarung je ok.
tudung nie pulak,still 4 segi tapi lain aku mengayakan'ayat macam bagus kan'haha.nie aku meggunakan ehsan anak tudung dari alin ye.ya yang warna kelabu tue.tudung aku punya.pakai macam nie pun sebab nak pergi jamuan raya je,memang tak lah nak pergi kelas macam nie.mahu aku bersiap 30 minit awal daripada biasa.
nie pulak saja menggatal nak pakai,nie pun disebabkan kitaorang satu rumah search cara memakai tudung yang lebih kreatif .ye tengah menyalut kepala aku tue.totally bukan aku punya,ehsan ainie pulak'tak malu ke'malu ok,nie pun pakai untuk testing saja,sesuai ke idak.nie pun sama memerlukan waktu yang sangat lama untuk bersiap.
akhirnya,tudung nie jadi peneman gie kelas kalau malas nak iron tudung.tapi aku akan pakai jugak tudung 4 segi tue,tue nombor 1 kot.haha..saja nak tulis pasal tudung nie,dah lama tak update kan.aku dengan alin agak minat lah seorang insan nie memakai tudung,tapi dipikir balik.nie bukan london tapi malaysia,so,agak panas lah leher kitaorang nak pakai tudung ala-ala die tue kan,tapi die memang best pon.tak percaya try cari dekat youtube'stylecovered' atau pergi ke web ini.ok bye,bye.

No comments:

Post a Comment