26.6.10

whoa!

lama gile tak berkarya dekat sini.bukan tak hingin nak berkarya tapi.terlalu banyak idea tak dapat nak lontarkan.ceh,ceh.banyak entry di draft kan kerana idea setengah jalan.sekarang dah nak masuk sem baru.whoa!jukh dah sem 3.aku sangat tak suke sem 1.sebab terasa bodoh dengan environment yang baru.ya,saat melangkah ke menara gading.sangat bercelaru time tue,excited,takut,sedih,gembira,macam-macam la.haha,cerita pasal emosi pulak.alhamdulliah.aku dah hidup 18 tahun,7 bulan,20 hari.banyak lagi nak explore dalam hidup nie,dalam masa tue ingat juga akhirat.ntah dalam hati nie,selalu cakap KAU matikanlah aku sebelum kiamat.tak sanggup rasanya nak merasai kiamat tue.takut sangat,masyaALLAH.masa kelas asas kepimpinan,mata pelajaran sangat diwajibkan oleh unisel.ye aku dengan sahabat selalu gak ponteng kelas nie.tapi aku ingat satu ayat ustaz nie'awak kene ingat apa tujuan hidup awak dekat dunia nie'.nasihat yang sangat menusuk hati aku jugala.terus aku senyap,terfikir solat pun tak cukup..entry ini berunsuf muhasabah diri sikit ye.

No comments:

Post a Comment