19.4.09

rindu..

dah lama tak update blog...banyak cerita nak tulis...tapi badan aku sedikit kepenatan...hahahaha..tak tau nak tulis ape..urmm..hari ahad,tak ke mana-mana..walaupun kat melaka nie ada pc fair..ahad,macam biase la,,basuh,sidai,angkat,lipat B.A.J.U...puas hati aku lipat baju untuk 4 bakul agak besar la jugak...aku ada sedikit kehairanan sedikit..1/4 badan aku ade bintik-bintik merah dan membentuk satu komuniti di tangan aku..aku tanya mak..mak pun berkata-kata~biase je tue...tapi kan ada la dalam 3 hari dah aku mengalaminya..bintik-bintik tue tidak mengeluarkan apa-apa...tapi hanya berwarna merah macam traffic ligth ditangan aku nie..aku terus mengaru-garu macam ape...jangan kata aku tak menjaga kebersihan ye..aku mandi tau..bedroom aku,x berhabuk..ntah la..mesti korang gelikan..

No comments:

Post a Comment