30.4.09

jalan-jalan habiskan duit..bahaya tue

hari nie aku dapat cuti,cuti menjaga ryhan..hehe,ryhan ngan umi die balik kl semalam..awal-awal lagi aku ajak syima keluar...akhirnya berjaya juga..pukul 8.50pagi aku gerak gune kaki nak pergi bustop..di tengah-tengah jalan kami berjumpa..aku angan syima la..jarak rumah aku adalah 1km..mana kereta???mana ada semua pergi kerja..pukul 9.10..jumpe rita jap..renew lesen.. hahahah,mahal siot rupenye..then,jalan sikit..sampai la bustop dekat je ngan office rita..tak lama kemudian,bus pun sampai...sebenarye bus tue nak pergi giant,tapi maybe belum ade customer lagi..die pun layan kan je..thank you uncle,pantas dan murah..hehehe..sampai-sampai baru pukul 9.25 pagi..jj pun belum buka lagi..sengal datang awal buat ape..duduk jap kat mbmb..bergambar la sampai orang tengok..ntah ape-ape r,maybe xde orang ambil gambar pagi-pagi kot..layan gambar kat mbmb..majlis bandaraya melaka bersejarah..

cik siti syahira najatusyima binti saadun..
nampak gemok sikit tak???

habis muke aku terpercik air

oy,cik nampak kurus la..

aku tahu siape buat ko??
syima suke pic nie..aku letak la..lalallalalall

xbley bla gambar nie..
captured by syima saadun
candid by cik syima
duyung??

bunga mbmb..
bunga nie kitaorang curi-curi petik..hahahha..mbmb jangan saman saya..2 je saya petik,bleykan..

nak bagi mak nie..bley tak??kedekut ye ko
bear nie sangat lembut ok..
gile panas sampai aku lapar tahap gaban..nak tunggu die sejuk
syima cari buku 2 ringgit..

terjumpa dak syahimi
buku nie cam best tau..
aku panggil pun tak layan...cik syima amat khusyuk ok layan telefon..

No comments:

Post a Comment