11.3.09

hari kedua di langkawi...8 mac 2009

banyak lagi tempat shopping kami pergi tapi takde gambar sebab angin aku tak baik...bukannya ape,,langkawi panas sangat dan ramai orang,,pening kepala otak aku...bas berhenti tapi aku tak turun ...dekat kilang proses gamat..sebab tak de benda nak beli...selepas tue kami solat dan terus ke idaman suri,,'igauan suami'..kenapa aku cakap macam tue...sebab banyak duit akan habis...dekat situ..aku dapat
cadar dan towel.. mak tengah pilih kain batik dekat beras terbakar...aku hanya mampu duduk depan kipas dan makan keropok dekat kedai itu..yang kelakarnya,,ada orang tue siap tanya berapa harga kain batik tue dekat aku...ramai sangat pening kepala aku..panas pulak tue
mak tengah memilih kain batik..
ryhan,kani,nasir...di stesyen pertama
beratur menanti giliran
hari mahu hujan..
kani tersangatlah takut..
ghee...
stesyen kedua cabel car..
mendaki naik...tersangat2 penat..
ryhan and the bridge..
hehe..
nak promote langit..cantikkan,,original tau..

No comments:

Post a Comment